جشن میلاد حضرت موعود (عج) و جشن سبزه ها توسط 60 کودک مهدالرضایی

کودکان مهدالرضایی پس از شش ماه بازی و شادی، درس و یادگیری در دو بخش مهدکودک و پیش دبستانی، حال زیر سایه امام زمان در قرآنکده نور موعود (عج) انوار ملکوتی قرآن در جانشان پرتونشان و جانشان با امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج در مهدالرضا گره خورده و قادر بر خواندن تمام حروف الفباء و بلکه کلمه خوانی شده اند.

و در این روزها که پایان سال است و شور بهار و شادی نوروز روبه کودکان آورده و جشن میلاد حضرت موعود (عج) نیز قلب شیفتگان را بهاری دوچندان بخشیده، مهدالرضایی های دو شعبه از قرآنکده نور موعود (عج) گرد یکدیگر آمدند و با سلیقه زیبای مربیان عزیزشان، شادی نمودند و کیک تولد امام زمان را همچون معجونی به جان پاک و کودکانه شان تزریق نمودند و جایزه پایان سالشان را دریافت کردند.

در این جشن حجت الاسلام و المسلمین بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان و حاج عبد الله دهقان مسؤول خادم یاران رضوی به همراه برخی از سادات و مسؤولین ادارات نیز حضور داشتند و شکوفایی خردسالان را در پرتو قرآن نظاره گر بودند.

در این جشن کلیپی از فعالیت های شش ماهه مهدالرضا نیز تهیه و پخش شد که جهت مشاهده و دانلود آن می توانید بر روی لینک ذیل کلیک بفرمایید:

https://aparat.com/v/H38yT

 

 

 

 

منبع: قرآنکده نور موعود (عج)

اخبار