مسابقه کتابخوانی و هنرنمایی در قاب نقاشی، با موضوع کتاب مالک زمان

به گزارش روابط عمومی قرآنکده نور موعود (عج): یکی از رسالت های ضروری مؤسسات و هیئات مذهبی، بزرگداشت شعائر الهی که به عنوان ایام الله در چهره تاریخ، همچون ستاره ای نورافشانی می کنند، می باشد و از بهترین راه های وصول به این مهم، کتابخوانی و خلق آثار هنری است که مُعَظِّم شعائر الهی و راه نیل به «تقوی القلوب» بوده که خدای سبحان می فرماید «ذَلِكَ وَمَن يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِن تَقْوَى الْقُلُوبِ»

در همین راستا، قرآنکده نور موعود (عج) با همکاری هیئت رزمندگان اسلام شهرستان ارسنجان، به مناسبت ایام الله میلاد با سعادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دهه فجر، اقدام به برگزاری مسابقه مالک زمان نموده است.

مسابقه مالک زمان، طبق کتاب مالک زمان از انتشارات شهید ابراهیم هادی بوده که دربردارنده سخنان گهربار حضرت امیرمؤمنان علی هالسلام به مالک اشتر و خاطراتی از رشادت های این سردار بزرگ اسلام در دفاع از حریم ولایت می باشد و به نحوی شایسته حدود 50 خاطره از زندگانی مالک زمانه ما یعنی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را با آن مطالب عجین ساخته است.

علاقه مندان می توانند در دو بخش: 1-کتابخوانی و شرکت در آزمون آنلاین از مطالب کتاب مالک زمان 2-هنرنمایی در قاب نقاشی  در یکی از سه موضوع پیشنهادی شرکت نموده و با این مسابقه قدمی در راه تعظیم شعائر الهی بردارند.

مهلت ثبت نام تا 22 بهمن ماه سال 1399 بوده و زمان آزمون و  بارگزاری تصاویر نقاشی ها در روز جمعه مورخ: 1399/11/24 می باشد.

قابل ذکر است که به پنج نفر برگزیده پنج جایزه نفیس اهداء و به قید قرعه به 22 متسابق نیز کارت هدیه 500000 ریالی اهداء خواهد شد.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آیکن مسابقه مالک زمان در سایت قرآنکده نور موعود  مراجعه نمایید.

لینک ثبت نام:  https://noormouood.ir/mosabeghe

منبع: قرآنکده نور موعود (عج)

اخبار