حافظی که در یک سال و هشت ماه در فرخنده روز میلاد مولود کعبه حافظ کل قرآن شد

چه زیباست آسمانی شدن در بحبوحه آشوب بازار کرونا در دنیای امروزی و چه زیباست نقش بستن حروف نورانی قرآن کریم بر جان عاشقانی که با جان و دل در خدمت قرآنند.

به گزارش فعالیت های آموزشی قرآنکده نور موعود: سرکار خانم زهره صادقی فرزند محمدعلی، در 25 خرداد ماه سال 1398 به قرآنکده نور موعود وارد شد و در دوره تخصصی حفظ کل قرآن در 2 سال همراه با ترجمه و تفسیر شروع به حفظ قرآن نمود و با شیوع کرونا نیز کلاس های خود را به صورت آنلاین پی گرفت و بحمد الله و منته در در هفتم اسفند ماه سال 1399 همزمان با فرخنده روز میلاد مولود کعبه حضرت امیر المؤمنین علیه السلام، به حفظ کل قرآن کریم باریافت.

ایشان توانست در مدت یک سال و هشت ماه کل قرآن را همراه با ترجمه و تفسیر تمامی آیات در وجود خود نهادینه سازد و بدینوسیله اعتصام به حبل الله نموده و گامی بلند را در راستای نیل به رضایت حضرت موعود عجل الله فرجه الشریف بردارد. 

قابل توجه است که حافظانی که در قرآنکده نور موعود موفق به حفظ کل قرآن می گردند پس از کسب نمره قبولی در آزمون پایان دوره این قرآنکده، مدرک رسمی حفظ کل قرآن را اخذ و از قرآنکده سفر رایگان زیارت کربلا و مشاهد مشرفه در عراق را هدیه می گیرند.

 

منبع: قرآنکده نور موعود (عج)

اخبار